2014. augusztus 12., kedd

5. fejezet

Sziasztok!:))
Annyira édesek vagytok istenkém!
12 feliratkozó.  több mint 1600 megtekintés már az első nap összejött a 4 komment. Annyira szeretlek titeket ♥
Bocsánat hogy nem vasárnap hoztam az új részt de nyaralok és így nehéz:||
De jó olvasást, így hajnali 3 fele:DD
5 komment után kövi:)
(( előre bocsánatot kérek a helyesírási hibák miatt, de tényleg nagyon fáradt vagyok))

Már egy hete, hogy Harry nem jár suliba. És valamiért úgy érzem, hogy részben miattam. Nem tudom ,hogy mit tettem... és azt sem tudom, hogy miért érdekel, hogy haragszik rám. Természetesen, hogyha haragszik.  Talán túl durva voltam vele a napokban? Elvégre az utolsó órákban nagyon kedves volt velem. De lehet ez csak álca. Nem lepődnék meg, ha csak azért műveli, hogy  bekerüljön a maci a málnásba.
Viszont valamiért mégis bűntudatot éreztem.

Az órák után azonnal haza siettem és miután oda adtam Joseff-nek a kulcsokat, hogy parkoljon le a kocsimmal, bementem a házba és azonnal vettem egy forró fürdőt. Imádtam lemosni magamról a koszt, ami a suliban ragadt rám. Lehet külön padot és széket kéne csináltassak minden osztály terembe? Hm... ez nem is olyan rossz ötlet.

Gondolataim akaratlanul is Harryre terelődtek. Mostanában sokszor eszembe jut. Megmagyarázhatatlan okokból...
Belegondolni, hogy megbántottam valakit, önmagában annyira nem érdekelt. De, hogy Harry Styles-t bántottam meg, az mégis aggaszt. Talán mert félek, hogy csinál velem valamit? Vagy valami teljesen más dolog miatt? Nem tudom miért, de úgy érzem titkol előlem valamit. Ah, persze, hogy úgy érzem, hiszen nem is ismerem.
A plafont bámultam és most valamiért nem esett olyan jól a fürdés, mint szokott. Kiszálltam a vízből és felvettem köntösömet és lementem a nappaliba.
Különös érzés fogott el, mikor leültem arra a kanapéra, amihez több mint egy hete Harry szegezett. Még mindig frissen van előttem az a kép, amikor büszkeség tölti el, hogy megdughatja azt a Melody nevű lányt.
Mikor rá gondolok még most is elkap a düh. De nem tudok ezzel foglalkozni mikor tisztán érzem, ahogy erősen lenyom a kanapéra és sérülést hagy, csuklómon. Amit másnap igyekezett simogatással csillapítani. Még mindig előttem van, ahogy göndör fürtjei meginogtak mozdulatától és mosolygó tekintetével figyelte mozdulataimat. Jóleső érintését még most is érzem, amit puha ujjaival okozott. Emlékszem kedves, rossz fiús mosolyára, amivel akkor illetett mikor felnéztem rá. Megjelentek édes kisfiús gödröcskéi és csillogott a szeme. Azok a szürkés zöld szemek. Várjunk csak?
Mintha láttam volna valahol. Halványan emlékszem csak, de tudom, hogy láttam  már azt a szempárt.
Bár lehet csak álmodtam...
Mostanában sokszor álmodom azt, hogy Harry a szobámban van és figyel. Fogalmam sincs miért, de nem tudom kiverni őt a fejemből. Ez már kezd kicsit zavaró lenni. Hogy gondolhatok folyton rá, miközben úgy utálom?

Harry a legidegesítőbb személyiség akit valaha is ismertem. Bezzeg a régi sulimba ott mindenki megvolt a maga társaságával. Sohasem volt arra példa, hogy valaki át megy egy másik "klikk"-be. Most jut eszembe. A régi suli. Zoé!
Zoé  azóta a legjobb barátnőm amióta csak az oxfordi suliba kerültem. Előtte egy fiú volt mikor egy hasonló iskolába jártam mint ahova most. Már nagyon halványan emlékszem rá, de barna, göndör haja volt.  Másra ugyan nem emlékszem, de tisztában vagyok azzal, hogy szerelmesek voltunk. És természetesen ők is gazdagok voltak. Bár emlékeznék a nevére....

Na de térjünk vissza Zoéhoz. Át kéne már hívnom az biztos! Régóta beszéltem vele. Bevallom őszintén a közösségi oldalaimon és régen voltam már. Lehet fel kéne néznem facebookra.

Felmentem a szobámba és bekapcsoltam a laptopomat. Megnyitottam az egyik keresőt és beütöttem a "f" betűt. Rögtön kiadta a kívánt szót és be is léptem a fiókomba. 26 ismerősnek jelölés, 5 üzenet és 59 értesítő. Nos igen, régen voltam fent.
Rámentem gyorsan Zoé nevére és egy halom üzenet sorakozott. Úgy döntöttem, hogy majd később elolvasom és írok neki, hogy nincs-e kedve holnap átjönni. A válasz rögtön érkezik. Természetesen  beleegyezett.
Rámegyek a függőben lévő ismerősök listájára, majd végig görgetem. Szinte mindegyik az iskolából van. Nagyon egy név sem tűnt fel nekem, mikor kiszúrtam Harry Styles-szét. Nagyot nyelek...egy hete ez az első életjele. Vesződve ugyan, de rámegyek a visszaigazoló gombra és végig nézegetem a képeit. Összesen 4 képe van, de mindegyik a "rossz fiús" énjét tükrözik. Rámegyek az értesítőimre és még több Harry Styles fogad. Kommentárok, kedvelések sokasága fogad. Rámegyek egy-kettőre és máris feldühít.

"Szexi vagy bébi ;) "
"Hm, tetszetős :* "
" Ez a ruha  lesz rajtad a ma esti bulin? Mert, ha engem kérdezel...tökéletes lesz ;D "

....És még sorolhatnám. Ezek mondjuk nem az elmúlt 1 hét alatt érkeztek, de legalább itt még tudtam, hogy nincs semmi baja és még mindig ugyanaz a tuskó.
Rámegyek a többi üzenetre és ebből anyu és apu volt a legfontosabb...Zoé után. Elolvastam őket és mosolyogva válaszoltam élményükre, majd megnéztem a maradék két üzenetet is megnéztem, de amikor megláttam kitől jött az egyik, a másik annyira nem is érdekelt már.

Harry Styles:
 Szia bébi
Tényleg ne haragudj azért amit ma tettem... a kezeddel. Tudom, hogy sokkal szórakoztatóbban is telhetett volna az este ;)
Nem tudom, hogy milyen gyakorisággal használod a facebookod, de a képeid észbontóak. Lesz mire recskázni ;)))


Chloe Clayton:
1. nem vagyok a bébid ;)
2. Már  alig látszik belőle valami...
3. Szórakoztatóbban? Mégis mit értesz ezalatt? Még inkább nevetség tárgyává akartál tenni? :D
4. Recskázni? Még mindig nehezen értem meg, hogy- hogy létezhet ilyen szexuálisan túl tengett ember.
Tudod azt hittem  több mint egy hete, hogy  mégis csak van szíved, de amikor a szekrényednél bunkó voltál velem.. rájöttem, hogy tévedtem ;)
Egyáltalán  miért nem jársz már egy hete suliba?



5 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jó lett ez a rész is!! Imádom az összes blogodat:3 jó nyaralást és izgatottan várom a következő részt :3

    VálaszTörlés
  2. ÚÚÚÚÚÚÚÚ nem lehet szavakba önteni mennyire szeretem a blogod :3 ahogy minden egyes irásodat szeretem és iszonyatos izgalommal várom a kövi részeket :D puszzziiii Heni :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Dóri.
    imadom ezt az uj reszt. nagyon várom a következőt. eszmeletlenül jol irsz <3

    petra.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Dóri! Amikor elkezdtem a blogodat már akkor is éreztem,hogy sokra fogod vinni de hogy ennyire. Olyan rohadt nagyszerű író vagy! Úristen a legjobb blogok egyikébe tartozik méghozzá a te blogod részei csodásan megvannak írva. <3 De most komolyan még csak 5 fejezet van fenn de már így olyan izgalmas,hogy nem sablonos a történet.Nem is hétköznapi történet.De nagyon tökéletes.Van tehetséged hozzá elég sok és szerintem remekül Írod le amit gondolsz,a szereplők formáját is jól leírod.Úgyhogy én olvasni fogom az eszméletlen blogodat és izgatottan várom a kövit.Sok sikert a továbbiakban! <3
    puszi: Nóri xx

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon jó a blogod! Szuperül írsz!
    A részrő lpedig annyit, hogy imádtam! NAgyon! Hihetetlenül várom a kövi részt! :D

    VálaszTörlés