2014. július 20., vasárnap

2. fejezet



Az óra közepe fele párokat kellett alkotni. Természetesen én Harryt kaptam. Legalábbis azt hiszem ezt a nevet mondta a tanár. Kihívott minket a katedrára és nem túl nagy boldogsággal kimentünk. A tanár úr vonakodva figyelt minket, majd azt mondta: Harry Afganisztáni szolgálatai lezárultak és haza jött a vonattal. Chloe, mint kedvese ként örömmel ugrasz a nyakába és szenvedélyes csókot adsz neki.
Nagy szemekkel néztem rá, majd Styles-ra. Kizárt, hogy megöleljem. Na és az meg még nevetségesebb, hogy megcsókoljam.

- Ezzel?- jelent meg a fintor az arcomon és mutogattam társamra. Még a hideg is kirázott, hogy hozzá keljen érnem egy romlott alakhoz.

- Vagy ez, vagy az egyes! Válasszon!

***
Nos igen. Öhm, első nap és már rögtön egy egyes. Anyámék kifognak csinálni. Bár… amiről nem tudnak az nem is fáj nekik.
A mosdóba siettem kimosni a számat, még ha nem is csókolóztunk még is keserűvé vált a nyálam íze. Gyorsan bekaptam egy rágót és kimentem a baktériumokkal teli helyiségből. Természetesen, hogy ő ott állt az ajtó mellett.
- Most komolyan bevállaltad a karót egy kibaszott csók miatt?- förmedt rám, mire én csak megforgattam a szememet.- Tudod, mások ölnének azért, hogy az ajkaimat tapasszam rájuk!- mire összehúztam a szemöldökömet.
- Jól mondod, mások!- kacsintottam és kinyitottam a szekrényemet.- Nem értem miért vagy úgy oda. Akkor miért nem kapsz le valakit?- mielőtt még megfordult volna fejében.- Természetesen, aki nem én vagyok!- kivettem a fertőtlenítőmet és bekentem vele a kezemet. Mire hülyén nézett rám.- Mi van?!
Megforgatta a szemét és elment. Most nem marad itt veszekedni?- Várj! Nem mehetsz el! Most jön az a rész, hogy makacskodni kezdesz és leakarsz smárolni, mire én újra megütlek!- kiabáltam utána.
Tudom, hogy hallotta. Tisztában vagyok vele. Hogy merészel itt hagyni? Paraszt!
Idegesen becsapom a szekrény ajtómat és matekra sietek. Az óra idegesítően lassan telt. Főleg, hogy Styles egyfolytában bámult. Sajnos az ebéd sem telhetett nyugodtabban. Három asztal volt közöttünk, de ő mégis figyelt. Békén hagyhatna már…

Utolsó órám után, örömmel hagytam el drága autómmal a gimi területét. Amint haza értem, vettem egy forró pezsgő fürdőt amit Carla, a házvezetőnőnk csinált nekem. Bekapcsoltam az Ipodom-on az egyik zenét és lehunytam a szememet. Szeretetem átgondolni a napjaimat. Hogy mik történtek velem. Ezért kezdtem el elemezni a mai napot. Lássuk csak…
Szinte az egész arról szólt, hogy sterilizáltam a környezetemet, óvtam magamat a baciktól, az emberekkel való érintkezéstől. Bár kétszer hozzá kellett érjek Harry Styles-hoz.
Harry Styles: Igéző zöld szemmel, észbontó göndör fürtökkel, hibátlan arcbőrrel és telt ajkakkal rendelkező szex éhes paraszt.
Igen, tökéletesen elmondtam tulajdonságait. Egy hormonoktól túltengett szexuális érintkezésért kiáltó barom. Aki elhívott egy buliba. És valami megmagyarázhatatlan okból, rávett, hogy elmenjek vele.


Miután megtörülköztem, felvettem selyem borítású fürdőköpenyemet és bementem a szobámba. Eléggé felgyülemlett bennem ma a feszültség, szóval azt hiszem ideje felhívnom a masszőrömet, Andyt.
Miután lebeszéltem vele az időpontot negyedóra múlva csöngettek. Sietősen nyitottam ki az ajtót és egy életmentő köszönömmel bekísértem masszőrszobánkba.
Levettem köntösömet és felhasaltam az ágyra. Bekente testemet egy több ezer fontokat érő tájföldi masszázskrémmel. Míg elmeséltem neki a mai napot, gondosan elkente bőrömben. Csevejünket telefonom rezgése zavarta meg, amit rögtön meg is néztem.
Harry: Ne feledd a bulit! Kilencre legyél kész, mert érted megyek.
         
Szép napot cica Kacsintó arc
Harry xx
Én: Honnan a szarból van meg a telefonszámom?


Erre már nem kaptam választ. És őszintén? Nagyon aggasztott. Miért foglalkozik velem? Várjunk… azt mondta értem jön. Honnan tudja, hogy hol lakom?
Kezdtem beparázni.
Megköszöntem Andynek a masszázst és kifizetem, majd miután elment felmentem szobámba. Vettem egy gyors zuhanyt, majd ránéztem az órára. Fél kilenc…
Biztos vagyok én benne, hogy elmegyek erre a bulira? Pont vele….
Egyáltalán bemerek ülni a kocsijába? Elvégre…valahogyan kiderítette a számom, a lakcímemet. Ezt már zaklatásnak is fellehet fogni nem? Egyáltalán…minek megyek? Nem kötelező!!! De megígérted.Lemondhatom! Azt hinné beijedtél.Miért, nincs így? Nincs.
Élesen beszívom a levegőt és beülök tükröm elé. Úgy döntök, hogy most alapozót nem használok hibátlan bőrömre. Fekete, füstössé csinálom szemhéjamat és kicsit meghúzom végeiben szemtusomat, ezzel macska szemeket varázsolok magamnak. Kispirálozom már így is hosszú szempilláimat és barnás-pirosas ajakbalzsamommal ( aminek édes íze van ) kikenem számat. Kihúzom barna szemöldökömet és felviszek arcomra halvány rózsaszín púderemből egy keveset.
Enyhe hullámokat viszek csoki barna hajamba, ami már szerepelt a L’Oréal reklámokban, majd gondosan eloszlatom vállamon. Öltözéknek, pedig egy fekete testhez simuló combközépig érő ruhát veszek fel, aminek karja és mellkasa csipkés.
Felveszem fekete vans cipőmet és megnézem magamat a tükörben.
Nézzük… a hajam tökéletesen elvan igazgatva fürtönként. A füstös smink tökéletesen kiemeli kék szemeimet és az ajkam is teltebbnek látszik. Ruhám remekül illeszkedik testemhez és emeli ki kerek melleimet. Hosszú lábaim kecsesen állnak.
Kinézek az ablakon és egy fekete autó áll meg a kocsifelhajtónkon. Megkell hagyni jól néz ki. Harry száll ki a kocsiból és indul meg, bejárati ajtónkhoz. Mély levegőt veszek amikor csöngetnek és a lehető legnagyobb nyugalommal fogom meg táskámat és megyek le ajtót nyitni. Gyorsan megnézem magamat a tükörben és kinyitom.

Fekete pólót és szakadt nadrágot viselt, fehér Converse-vel, miközben neki támaszkodott a falnak és végig nézett rajtam. Szexin beleharapott a  szájába. Na álljunk csak meg!! Szexin? Ne nevettess kérlek. –Üldöztem el a gondolatot-
- Szia cica.- kacsintott
- Honnan van meg a számom?- hátráltam mikor közeledett felém. Ez így nem lesz jó. Magabiztosabbnak kell látszanom.- Kérdeztem valamit!- igen, így már jobb.
- Nem őrzik valami túl fényesen a diákok adatait az iskolában.- közeledik, mire megtorpanok.- Mi az? Miért hátrálsz? Csak nem félsz?- felhúzta a szemöldökét.
- Inkább menjünk.- gyorsan kikerülöm és kimegyek az ajtón. Tudom, hogy követ így bezárom és kulcsaimat a táskám mélyébe süllyesztem. Kocsim felé megyek, majd megállít.- Ugye nem hitted, hogy egy kocsival utazom, veled?- hangsúlyoztam az utolsó szót és beszállok az autómba és beindítom a motort. Látom, hogy ideges és ő is megismételte mozdulatait a sajátjában és előre ment, mire én követtem.
Negyedóra múlva leparkoltunk és bevárt, míg kiszálltam a kocsiból. Gyorsan vetettem egy utolsó pillantást magamra a vissza pillantóból és megállok mellette.
- Ah, gyere már így is dugnám a muffodat nem kell szépítkezni.- ma már harmadszorra csattant az arcán a kezem. És ahogy észre vettem egyre nagyobbakat ütök.
- Ezzel igazán leállhatnál már.- motyogja. És megfogja csuklómat és maga után húz. Megszólalnék, hogy eresszen el, de nem teszem, mert amint körbe nézek, egy csomó ijesztő alakkal találom szembe magamat. Jobb, ha Harry mellett maradok.- Kérsz piát?- húz a sörök felé mire fintorogva megrázom a fejem és sóhajt egyet.
Leülök egy kiegyensúlyozott farönkre és szorosan összezárom lábaimat. Harry leül mellém és tesz még egy próbát a sörrel amit ismét elutasítok.- Azért nem iszol, mert tudod, hogy részegen nem ellenkeznél és megdughatnálak.- megint kezet akarok rá emelni, de nem megy mert gyengéden elkapja a kezemet.- Én a helyedben nem tenném!- most először a suli óta, néz a szemembe,  tökéletes zöld szemeivel. Na álljunk csak meg… tökéletes? Ugyan hagyjuk már.
Annyira elvoltam foglalva azzal, hogy szemeit elemzem, hogy arca vészesen közeledni kezdett felém, mikor valaki megszólalt a távolból.
- Harry!- visított egy női hang és máris Styles szájára telepedett..aki nem nagyon ellenezte. Fogalmam sincs miért, de mérges és ideges lettem. Kirántottam kezemet, ujjai szorításából és sietősen elmentem onnan. Hülye paraszt.
Képzeletben hátba veregetem magamat amiért saját kocsival jöttem. Kikeresem táskámból a kulcsokat és mikor beizzítom a kicsikét, őt látom felém futni. Gyorsan elhajtottam onnan.
Hamarabb haza értem, mivel 10 kor erre már nem járt nagyon senki, ezért tiszta volt az út. Amint megláttam a kocsiját befordulni a sarkon azonnal ajtómhoz rohantam és táskám labirintusában kerestem a kulcsokat. Bassza meg.! Mikor megtaláltam sietősen akartam kinyitni a zárat, de sehogy sem találtam bele a lyukba.
-Had segítsek!- megfogva kezemet beletalált elsőre a kulcslyukba és kinyitotta az ajtót. Kinyitotta előttem az ajtót és gyengéden belökött rajta.- Miért mentél el ilyen hamar?- HÁT A POFÁM LESZAKAD!
-  Amint láttam, elég közeli kapcsolatban álltok azzal a lánnyal. Nem értem minek kellenék oda!.- teszem le a táskámat. És köszönöm, hogy segítettél kinyitni az ajtót, de most már mehetsz!- követtem őt a konyhába és mosolyogva neki támaszkodott a pultnak.

-Féltékeny vagy?- kajánul elmosolyodott, mire én élesen szívtam be a levegőt.
-Én féltékeny egy ribancra?- cinikusan felnevettem.- Na ne nevetess kérlek!

Íme a 2. rész:)
Remélem tetszett! A részek vasárnaponként fognak felkerülni, hetente. Köszönöm a feliratkozókat és a pipákat!:)
3 kommentár után új rész!

Dóri xx

3 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Nos, hol is kezdjem!? Már az első rész, igen csak megfogott. Fogalmam sincs, hovy mi fogotr meg benne, de azt tudom, hogy nem az, hovy Harry-s, mert sok Harry-s blog, ami nem fog meg. Van, ami számomra túl sablon, már a szereplők miatt is - Selena, Miley, Nina, Emily... stb. -. Véleményem szerint, a történeted egyedi - még sosem olvastam ilyen alapú sztorit, és ez, így tetszik. Igazából én magam sem tudok már, mit mondani, hisz én sem igazán jövök rá, hogy miért tetszik (:D), de már most a kedvemcemnek tudhattom, és mikor megláttom, hogy fent a 2. rész turbó gyorsasággal kattintottam. Szóval... Igen. Imádom, és nagyon kíváncsian várom, a 3. részt.
    Puszi : Szintia :*

    VálaszTörlés
  2. Eszmeletlen egy blog, nagyon izgalmas. En is nagyon varom az uj reszt siess vele lecci:)) <3 xx

    VálaszTörlés
  3. Perfect. <3 Hihetetlen ez a blog és egyszerűen remekül írsz. :)) Imádom,és nagyon várom az új részt. <3

    VálaszTörlés