2014. július 18., péntek

1. fejezet


Chloe Clayton vagyok. Pénzes. A családomé a Clayton pénzügyi és ingatlan ügynökség. Sosem tagadtam, hogy gazdagok vagyunk. Minek? Az emberek ölnek azért, hogy a közelembe legyenek. Eddig az Oxfordi magániskolába jártam, de apámék nem tartották jó ötletnek, hogy ott nevelkedjem. Ugyanis nem sikerült apáméknak felvásárolnia. Ch, nem tudják, mit veszítenek.
Nos, ezért is kerültem át, egy londoni Gimnáziumba. Már most borzongok attól, hogy olcsó, kínai ruhában járó, igénytelen tizenévesekkel érintkezzem. De legalább egy kis jó ízlést viszek be az undorító, lebomló falu iskolába. De ami még borzasztóbb az az alapszíntű oktatás. Eldöntöttem, hogy amint be érek, abba a koszfészekbe mindenkit levegőnek fogok nézni.

Amikor beértem a suliba rögtön kiszúrtam az ÉN nevemre lefoglalt parkolót. Joseff, az inasom már gondoskodott róla, hogy névre szóló parkolót kapjak.
Amint két parkolónyi helyet elfoglaltam az én rózsaszín CC rendszámú Porschemmal, megfogtam a táskámat és kiszálltam. Barna lencséjű, márkás szemüvegem tökéletesen takarta gyönyörű kék szemeimet, így még jobban vonzottam az emberek tekintetét. Miközben tökéletes csípő ringásommal áthaladtam az udvaron, igyekezve kikerülni a sáros, nyálkás dolgokat hátra simítottam tökéletesen jól ápolt, egyenes, csoki barna hajamat. A fiúk csak nyáladzottak utánam. Helyes… igyátok csak a látványt, mert többet belőlem nem láttok!

Elmentem a kétajtós, rózsaszínre festett szekrényemhez és tökéletesen megvoltam elégedve mikor benne volt egy hatalmas nagytükör és kivolt tapétázva az egész rózsaszínű, szőrmés tapétával. Volt benne váltó ruha, smink, parfüm, fésű, és oh, néhány tankönyv is.
Óráról- órára szállingóztam és kerültem a furcsa alakokat. Szörnyű, ahogy itt az emberek kinéznek. Kócos, ápolatlan haj, nem fehérítik a fogukat, igénytelenül öltözködnek. Hova kerültem?

Egyszerre húzódott mindenki a szekrényekhez és megnyílt előttem a folyosó. Hm, ez remek. Máris tudják, ki vagyok. Önelégülten elmosolyodtam.
De aztán összesuttogtak néhányan… mintha azt mondták volna, hogy „Jön Harry Styles”. Egy lány intett felém, hogy jöjjek már el az útból, de nagyon nem érdekelt csak tovább sétáltam mikor centikre megállt tőlem egy göndör, zöld szemű, tetovált fiú és engem bámult.

- Oh szóval te vagy az új hús a ketrecben?- felhúzta szemöldökét és körbe járt.- Nem rossz…nem rossz.- suttogta fülembe és egy pillanatra megigézett, de nem törtem meg.
- Ne érj hozzám!- megfordultam és megpofoztam, majd tökéletes csípőmozgásommal a lány mosdóba siettem kezet mosni.

Elkáromkodtam magamban egy Mocskos parasztot, majd csöngetésre beértem Dráma órára. Elővettem a táskámból, pár nedves törlő kendőt és letöröltem vele a széket, majd miután meggyőződtem róla, hogy baktérium mentes, ráültem.
Éppen a telefonomat vizslattam, mikor hirtelen a hangzavar abba maradt. Gondoltam bejött a tanár, de amikor valaki helyet foglalt mellettem, rögtön tudtam, hogy rosszul gondoltam. Már egy ideje bámult, amikor szemeim találkoztak az övéivel.

- Látom nem adod fel könnyen. – vissza fordítottam a fejem a telefonomra és tovább böngésztem a twittert.
- Szeretem a tüzes cicákat- szemem sarkából láttam, hogy kacsintott, mire megforgattam íriszeimet. Jobb lesz, ha figyelembe se veszem.- Lesz ma egy buli. Az erdő mellett. Ha gondolod, nézz be.
- Olcsó pia, sör, részeg, alul öltözött tinik, szex, drog?- cinikusan felnevettem. - Kösz, nem.
- Csak nem beijedtél, hogy esetleg megduglak? – és igen, ma már másodszorra csattan a kezem az arcán és elülök a terem másik végébe, megint letakarítva a széket és ő mellém ül.

A diákoknak elakadt a lélegzetük, hogy kezet emeltem ő… mi is volt a neve? Na, mindegy… szóval rá. Undorító, ahogy az összes lánynak forog a nyála ez után. Szex éhes barom!
Még, hogy beijedtem? Ugyan már kérlek. Igenis elmegyek arra a bulira. Csak azért is, hogy bizonyítsam, hogy nem félek egy ilyen… ilyen… IZÉtól! Jól van Chloe gratulálok ez aztán igazán kemény jelző volt rá.

- Hánykor kezdődik?- önelégülten elmosolyodott.

- Kilenc

Sziasztok!:)
Íme az első rész. Nos remélem tetszett és,h a ez még mindig nem lett volna számotokra elég izgalmas, akkor mindenképpen ajánlom nektek, majd a blog tovább olvasását, ugyanis a 2. rész még több izgalmat, fog hozni!:)
Kérlek pipáljatok, iratkozzatok fel, komizzatok, hogy lássam. Hányan olvastátok!:))
Dórixx

1 megjegyzés:

  1. imádom!! hát lehet, hogy a te kezed közül rossz írás kerüljön ki?!?
    amúgy is elegem volt már az jajj-senki-nem-barátkozik-velem-de-jön-harr-és-ő-lesz-a-megmentőm blogokból. Mellesleg ilyet se olvastam még :))

    VálaszTörlés